Buurt barbeque 2006 - Reisverslag uit Joure, Nederland van Alle woningen Jol - WaarBenJij.nu Buurt barbeque 2006 - Reisverslag uit Joure, Nederland van Alle woningen Jol - WaarBenJij.nu

Buurt barbeque 2006

Door: De Redactie

Blijf op de hoogte en volg Alle woningen

17 September 2006 | Nederland, Joure

Op 16 September hebben we onze jaarlijkse buurt barbeque weer gehouden op het speelveldje aan de Jol. Het was het deze dag ook nog eens Nationele Burendag, wat een toeval.
De weergoden waren ons deze middag en avond erg goed gezind en de temperatuur bleef dan ook tot in de late uurtjes erg aangenaam, en dat ergens halverwege september.
Ook was het nog eens erg gezellig en de barbeque smaakte uitstekend.

Organisatie hartelijk dank !!

Laat op de avond worden soms goede ideeen bedacht, misschien komt dit wel door het nuttigen van een aantal glaasjes fris.
Één van deze ideen was het openen van een eigen "Jol" site, en daar heb ik geen gras over laten groeien.
Vandaag is deze website officieel op het World Wide Web gezet en is dan ook, als iemand van jullie straks ergens in China of op de Zuidpool zit te bekijken.
Ook kunnen jullie zelf je reacties plaatsen op "onze" site, waar anderen dan weer op kunnen reageren.
Nieuwe grote berichten voor de Hoofdpagina graag inleveren bij de redactie Jol 1 of sturen naar joord@xs4all.nl zodat deze geplaatst kunnen worden. Foto's van de geweldige barbeque kunnen bekeken worden bij dit éérste bericht.

Veel kijk- lees- en schrijfplezier

De Redactie.

• 17 September 2006 - 18:23

Anjo:

leuk idee en leuk gadaan deze site.

• 17 September 2006 - 18:23

Anjo:

foutje; Ik bedoel gedaan
    natuurlijk!

• 17 September 2006 - 19:48

Cees En Jolanda:

Het was onze eerste buurt-barbeque,maar we vonden het erg leuk. Goed idee, zo'n site op te zetten.

• 17 September 2006 - 20:32

Gerrit En Carolien:

wat een snelle service leuk
    En nu nog actueel houden
    Want anders zijn we nog niet op de hoogte van wat er aan het begin van de Jol gebeurd

• 17 September 2006 - 20:40

Berber En Peter:

Een eigen site voor de Jol! Leuk man! En mooie foto's van gisteren! BB-que was gezellig en lekker. Jammer dat we nog een ander feest hadden en er al weer vroeg vandoor moesten gaan! Slaap lekker......

• 19 September 2006 - 20:56

Fem,:

Nou mensen het zag er weer gezellig uit hoor, terwijl ik hier aan het snelvoer zit door de drukte van school zit ik naar dat lekkere vlees op de barbeque te kijken...leuke site hoor! Ik zal net als 5 andere versies van waarbenjij.nu ook deze in de gaten houden!

• 02 Oktober 2006 - 13:41

Joop En Ton:

Wij zijn wat ouder en zitten niet dagelijks achter de p.c. Vandaar een late reactie.De b.b.q. is al genoeg over gezegd en bij deze reacties sluiten wij ons aan.Wat nieuws betreft wij worden voor de zesde keer opa en oma.

• 02 Oktober 2006 - 17:04

Gerrit En Carolien:

super buurtjes gefeliciteerd

• 02 Oktober 2006 - 17:19

Jan En Jacoline:

Joop en Ton
    Van Harte Gefeliciteerd dat jullie voor de zesde keer "pake" en "beppe" worden.