Zomer 2011 - Reisverslag uit Joure, Nederland van Alle woningen Jol - WaarBenJij.nu Zomer 2011 - Reisverslag uit Joure, Nederland van Alle woningen Jol - WaarBenJij.nu

Zomer 2011

Door: De Redactie

Blijf op de hoogte en volg Alle woningen

05 Juni 2011 | Nederland, Joure

Hallo Jol bewoners,

Ik doe maar weer eens een poging om een update op onze site te zetten. Eigenlijk tegen beter weten in aangezien er vele pogingen gedaan zijn om joljoure.waarbenjij.nu onder ieders aandacht te brengen. Genoeg gezeik en gezeur, we hebben in ieder geval een prachtig voorjaar gehad en dit beloofd veel goeds voor de zomer van 2011.

Voor de mensen die het nog niet gezien hebben of voor degene die er geen mooi plaatje van heeft kunnen maken zet even een paar foto's op de site van onze uilen op de Jol.

De redactie wenst iedereen een plezierige vakantie toe.

• 05 Juni 2011 - 12:26

Tino En Jolanda:

Mooie foto van de uil op het basketbalbord.
    's Nachts houden ze ons wel wakker maar het is uniek voor de Jol. 's avonds kijken wij geen tv meer maar kijken naar het uilenspul. prachtig

• 05 Juni 2011 - 12:27

Fam. Atsma:

Wat een prachtige foto's; leuk dat deze foto's op de site gezet zijn.

Groetjes Fam. Atsma

• 07 Juni 2011 - 08:46

Patricia:

wat een prachtige foto's!!!onze complimenten!!Echt bijzonder deze mooie 'straatdieren'.
    Jullie ook een fijne vakantie toegewenst,redactie!

• 09 Juni 2011 - 20:03

Siep En Annet:

Wat zie ik nu bij die schreeuwlelijke pluizebol? Heeft hij een knijpbrilletje op. Zal wel erg intelligent zijn, dan. Of is Jan bezig geweest deze foto te bewerken? Het lijkt in elk geval wel mooi. Heeft 'ie al een naam?