Buurbarbecue 2013 - Reisverslag uit Joure, Nederland van Alle woningen Jol - WaarBenJij.nu Buurbarbecue 2013 - Reisverslag uit Joure, Nederland van Alle woningen Jol - WaarBenJij.nu

Buurbarbecue 2013

Door: Jan Oord

Blijf op de hoogte en volg Alle woningen

16 Augustus 2013 | Nederland, Joure

Buurtbarbecue 2013

Vrijdagavond 16 augustus was het dan eindelijk zover !! We hadden een buurtbarbecue op de Jol. Onze ex-buren Jan-Erik, Regina en hun kinderen waren ook uitgenodigd en verzorgden alle drankjes, namens iedereen van de Jol hartelijk dank hiervoor.

We kunnen terugzien op een geslaagde avond.
* Mooi weer met af en toe een spatje regen
* Grote deelname (iedereen bedankt hiervoor)
* Prima barbecue van slagerij Veldman

De BBQ-organisatie
Jol 1,3 en 12

• 17 Augustus 2013 - 20:59

André Lageveen:

Mooie foto's!

Af te halen bij de Afdeling Gevonden Voorwerpen, p.a. Jol 12: een Grolsch-flesopener... :-)

• 18 Augustus 2013 - 09:39

Jan-Erik En Regina:

Hallo allemaal, bedankt voor de uitnodiging het was weer ouderwets gezellig. We hopen dat we weer in zo'n gezellig buurtje terecht komen maar of die nog meer in Joure bestaan?

Jullie zijn natuurlijk altijd van harte welkom op Oer de feart 180 voor een bakje.

Groeten Jan-Erik, Regina, Marrit, Jilco, en Corné

• 18 Augustus 2013 - 10:13

Jolanda, Nina En Tino:

Bedankt voor het zorgen van goed eten (af en toe wat zwart aangebrand), dank ook voor het regelen van wat beschutting bij de te hoge vochtigheid. Deze kleine tegenslagen waren niet alles bepalend. Dat was wel het goede gezelgschap dat ervoor zorgde dat wij een heerlijke avond hebben gehad.

• 18 Augustus 2013 - 10:55

Anjo:

Mooie sfeerplaatjes!!!!

• 18 Augustus 2013 - 13:29

Berber:

Hè buurtjes,
    Leuke foto's hoor. Helaas dit jaar de bbq gemist maar vond het borreltje na afloop erg gezellig. Er zitten nogal wat biervlekken op mijn zwarte rok. Snap er niks van....

• 18 Augustus 2013 - 20:40

André:

Met genoegen deel ik u mede dat het gevonden voorwerp inmiddels terug is bij de rechtmatige eigenaar.

• 18 Augustus 2013 - 21:51

Siep En Annet:

Helaas net gemist. Wij zijn op vakantie geweest en kwamen pas om 10 uur 's avonds thuis. Wel een leuke vakantie gehad. Volgende bbq beter.

• 20 Augustus 2013 - 20:40

André:

Nogmaals een gevonden voorwerp: een plat wit bord!

Ook weer af te halen door de rechtmatige eigenaar op Jol 12...

• 22 Augustus 2013 - 13:20

André:

Ook het bord is inmiddels weer terug bij de rechtmatige eigenaar!

• 25 Augustus 2013 - 11:08

Carolien:

Oeps er worden boeken gebracht geschiedenis van joure en ja dan denk je plots heb nog niet eens op de site gekeken
    Leuk al de foto,s was een super avond op de jol thanks bbq com 2013

• 11 December 2013 - 22:57

Berber:

Wie kan mij uitleggen hoe ik een bericht kan plaatsen?