Nieuwjaar 2011 - Reisverslag uit Joure, Nederland van Alle woningen Jol - WaarBenJij.nu Nieuwjaar 2011 - Reisverslag uit Joure, Nederland van Alle woningen Jol - WaarBenJij.nu

Nieuwjaar 2011

Door: De Redactie

Blijf op de hoogte en volg Alle woningen

07 December 2010 | Nederland, Joure

Hallo Jolbewoners,

Ze zijn weer weg !!
Jammer heel jammer, het was zeker dit jaar een fantastisch gezicht de kerstbomen bij ons in de Jol.
Maar aan al het moois komt een keer een einde en nu maar weer richting voorjaar.

Wij wensen iedereen een gelukkig en vooral een gezond 2011 toe.
Kijk ook even naar een paar nieuwe foto's en twee video's van oudejaarsavond.

De Redactie

• 07 December 2010 - 15:24

Tino En Jolanda:

Het is een pracht boom. Maar eerlijk gezegd, met verlichting is hij nog mooier. De lichtjes zijn er prachtig in gezet.
    Altijd weer een heerlijk thuiskomst 's avonds, begroet door het licht van de boom.

• 07 December 2010 - 16:37

Berber:

he buurtjes,
    de bomen staan er werkelijk prachtig aan. het kerstgevoel begint al aardig te komen. nu het grasveld nog onder laten lopen en we kunnen op de jol schaatsen.
    en.... jan bedankt voor de foto's en berichtjes!! leuk

• 08 December 2010 - 21:17

Iris:

Wat een gezelligheid op de Jol!! Ik hoop dat ieder er van kan genieten!!
    Berber, ik stel voor dat jij vannacht de tuinslang naar buiten rolt en ik denk dat we dan morgen om de kerstboom heen kunnen schaatsen! Lijkt me hartstikke leuk! De sneeuw in de bomen maakt het plaatje nu wel perfect!

• 09 December 2010 - 19:05

Marrit:

ik vond het heel leuk en gezellig om de kerstbomen op te zetten en het staat heel gezellig!!!

• 13 December 2010 - 19:13

Carolien:

hehe na veel moeite van de week nu nogmaals de site geprobeerd
    maar het is weer super dit jaar en ja de spierballen van de heren van de jol waren niet zo in vorm dit jaar
    Misschien een tip voor de zomer wedstrijdje armdrukken of hoe heet zoiets Kan mooi tijdens de barbeque

De bomen voor volgend jaar al een maatje kleiner besteld haha maar wel waar
    Nou op naar de 16 reakties Jan
    en straks weer mooie plaatjes van de sneeuw
    zal binnenkort even kijken of ik iets met het filmpje kan
    gr carolien