BBQ 2007 - Reisverslag uit Joure, Nederland van Alle woningen Jol - WaarBenJij.nu BBQ 2007 - Reisverslag uit Joure, Nederland van Alle woningen Jol - WaarBenJij.nu

BBQ 2007

Door: Het barbequeteam

Blijf op de hoogte en volg Alle woningen

09 September 2007 | Nederland, Joure

De jaarlijkse bbq was dit jaar ondanks de kleine opkomst weer erg geslaagd.
Hoewel de weergoden ons 21 graden en zon hadden belooft zagen we alleen wolken en af en toe een buitje.
's middags hadden de kinderen er zin in. Er waren leuke spelletjes bedacht waar ze enthousiast aan meededen. Jammer genoeg was er niet zoveel publiek. De patat werd lekker tijdens een dikke bui in de party tent opgegeten en een ijsje maakte het feestje compleet.
Daarna moest er nog even worden gesport. Er werd heel fanatiek (o.a Mark!!) volleybal gespeeld. De wedstrijd ging tussen de Jollies en de Lollies.
De uitslag was gelijk na wat mysterieuze punten van beide ploegen.
We werden weer overvallen door een dikke plensbui maar onze weervrouw (Anjo) verzekerde ons dat het om 7 uur droog zou zijn.
En ja, na nog enkele regen druppen kon de bbq beginnen.
Het zag er weer goed uit en het smaakte iedereen uitstekend.
Volgens het organisatie comité was het een geslaagde dag met een gezellige afsluiting in de nachtelijke uurtjes.
We geven nu het stokjes door aan de jolbewoners van nr. 5,7,14 en 16.

Het barbequeteam, nr. 1,3,10 en 12

• 09 September 2007 - 14:14

Iris..:

Het was een gezellige avond!

iris

• 09 September 2007 - 15:07

Gerrit En Carolien:

he verdorie niet de eerste ,het lijkt gezellig en lekker jammer dat ik moeste werken maar de borrel nadien kon nog wel
    en weer was het na middernacht
    organisatie bedankt

• 09 September 2007 - 18:32

Jan_Erik & Regina:

Super geslaagde middag en avond.
    De kinderen vonden de spelletjes vet leuk!! De bbq was erg lekker met lekkere salades en bowl.
    Buurtjes bedankt!!

• 11 September 2007 - 13:12

Anjo:

Leuk hoor die foto's van de bb.
    was een gezellige avond!