Kerst 2007 en Oud en Nieuw 07/08 - Reisverslag uit Joure, Nederland van Alle woningen Jol - WaarBenJij.nu Kerst 2007 en Oud en Nieuw 07/08 - Reisverslag uit Joure, Nederland van Alle woningen Jol - WaarBenJij.nu

Kerst 2007 en Oud en Nieuw 07/08

Door: Jan Oord

Blijf op de hoogte en volg Alle woningen

05 Januari 2008 | Nederland, Joure

Hallo Buurtbewoners van de Jol

Vanaf deze plaats wil in iedereen een heel gelukkig 2008 toewensen en voor Andre en Anjo heel veel sterke bij het herstel van Andre.
Eigenlijk zou een andere redacteur (Germ) deze keer een stukje schrijven dat niet gecensureerd mocht worden. Wij wachten er nog steeds op, maar toch willen we alvast iets op de site zetten.
De Papparazzi van de jol (Gerrit en Germ) hebben oudjaarsnacht nog enkele foto's genomen nadat ze veel kritiek hadden gekregen op hun afwezigheid vorig jaar.
Foto's bij dit artikel (1 en 2) kerstbomen (3 en 4) papparazzi van de jol (5) archieffoto 2006 lege stoelen en nog een exclusieve foto (6) bevalling Maria en
nog enkele bonus foto's
Hopelijk gaat iedereen weer op de site kijken en krijgen we weer "veel" reacties.

• 05 Januari 2008 - 19:00

Carolien:

ja hoor we zijn er weer allemaal nog de beste wensen voor 2008 heb namelijk door de mist niet veel jol bewoners gesignaleerd nieuwjaars nacht
    misschien heeft de gast redacteur nog wel meer foto's

• 05 Maart 2008 - 14:49

Anjo:

een vraag wie is er handig met de computer ? ik heb een site die ik op mijn domein wil zetten maar daar schijn je ook weer een programma voor te moeten downloaden heb al gekeken maar ik kom er in om. Is er op de jol iemand die me kan helpen?

• 07 December 2008 - 20:01

Tino :

Ben benieuwd naar de foto's van Kerst 2008 of wachten wij tot er ook foto's zijn gemaakt van de oud en nieuw viering op de jol en de jaarlijkse schoonmaak.