Kerst 2006 - Reisverslag uit Joure, Nederland van Alle woningen Jol - WaarBenJij.nu Kerst 2006 - Reisverslag uit Joure, Nederland van Alle woningen Jol - WaarBenJij.nu

Kerst 2006

Door: De Redactie

Blijf op de hoogte en volg Alle woningen

10 December 2006 | Nederland, Joure

Jaarlijkse Traditie

Zaterdag 9 December zijn de twee kerstbomen weer op de bekende plaatsen neergezet.
Het plaatsen van de boom op het pleintje van de Jol ging niet helemaal volgens planning, boze tongen beweren dat er sabotage in het spel was.
Waarschijnlijk zijn er door onbekenden twee stenen in de in de grondkoker geplaatst, waardoor de boom niet ver genoeg kon zakken. (zie foto2)
Een gerechtelijk onderzoek zal meer duidelijkheid moeten brengen over de daders.

Verder verlep de plaatsing bij een temperatuur van ca. 10 graden en een mooi weer uitstekend.
Wel zou het wenselijk zijn dat wat meer mensen hulp zouden bieden, want het aantal deelnemers wordt wel elk jaar minder. Misschien een tip voor hen, 31 December moeten de bomen weer afgebroken worden !!

De bomen staan op hun plaats, en zullen de Jol 's avonds tot MIDDERNACHT weer verlichten.
We zijn er dus weer helemaal klaar voor de komende Kerstdagen.

Namens de redactie
Allemaal prettige Kerstdagen
en een voorspoedig 2007

• 05 December 2006 - 17:21

Carolien:

bij ons is pakjes avond al weer voorbij,maar toch bedankt

Maar de bomen ja prachtig hebben we weer zin in staat altijd super gezellig als je s'avonds laat de jol weer binnen rijd

• 10 December 2006 - 16:01

Jol 2:

altijd leuk... ook al lag ik nog in bed.
    s'avonds is het toch weer ouderwets gezellig met de lampies aan, hoeven we zelf geen boom te kopen.

groeten TJMN

• 10 December 2006 - 16:33

Marcel En Simmy:

Prachtig hoor, die kerstbomen! We zitten hier weer eerste klas!!!
    En wat een leuke site. Goed dat Jelke even langs kwam met een briefje om ons te helpen herinneren.

• 10 December 2006 - 16:40

Jol 14:

Bedankt voor het briefje Jelke! De foto's op de zijn weer leuk. En wat ziet onze straat er weer gezellig uit met die mooie kerstbomen.

• 10 December 2006 - 16:42

Jol 14:

Haastige spoed....
    ik bedoelde natuurlijk: de foto's op de SITE zijn weer leuk

• 10 December 2006 - 20:20

Iris (jol 8):

heei buurtjes!
    nu het winter is word het weer zo stil op de jol! als je elkaar tegenkomt moet je al bijna weer kennis met elkaar maken.. daarom is deze site ook handig, zo kunnen we elkaar op de hoogte houden van de nieuwtjes. Echt leuk bedacht!!
    Ik wens iedereen alvast een gelukkige en prettige kerst!
    Groetjes, Iris..

• 11 December 2006 - 09:05

Cees En Jolanda:

Het staat supergezellig, die kerstboom. Helaas konden wij niet helpen met het opzetten i.v.m. gymnastiekwedstrijd van Kayleigh (waar ze overigens een medaille heeft gewonnen met de 5e plaats!)
    Leuk zo die foto's. Kunnen we een beetje een idee krijgen hoe het opzetten van de boom vergaan is.
    Rest ons om iedereen vast een gezellige Kerst te wensen!

Groeten Cees en Jolanda

• 18 December 2006 - 12:19