2007 weer een nieuw jaar - Reisverslag uit Joure, Nederland van Alle woningen Jol - WaarBenJij.nu 2007 weer een nieuw jaar - Reisverslag uit Joure, Nederland van Alle woningen Jol - WaarBenJij.nu

2007 weer een nieuw jaar

Door: De Redactie

Blijf op de hoogte en volg Alle woningen

02 Januari 2007 | Nederland, Joure

Na 2006 starten we met dus met 2007!

We wensen alle bewoners van de Jol een gelukkig en gezond jaar toe!
Iedereen heeft vast wel even terug geblikt op 2006. Er zullen leuke en minder leuke momenten zijn geweest. Maar iedereen zal vast weer met goede moed en zin het nieuwe jaar beginnen.
Het is ook altijd wel weer spannend wat het nieuwe jaar brengen zal, het is maar goed dat je niet altijd alles van te voren weet.
We hopen dat ook in het nieuwe jaar de Jol site regelmatig bezocht wordt en de recente foto's worden bekeken en alle nieuwtjes geplaatst zullen worden.

Zo zien we op dit moment blauwe ballonnen en een vlag buiten bij de buurtjes op de Jol 16 hangen.
Gefeliciteerd!! Hopelijk later meer nieuws hierover op de site.
Het is in ieder geval een goed begin van het nieuwe jaar.

  • 02 Januari 2007 - 15:20

    Jan En Jacoline:

    Tradieties!!
    Al 13 jaar lang krijgen we op oudejaarsavond na de jaarwisseling bezoek van verschillende buurmannen en soms ook buurvrouwen! Ook dit jaar stond het bier koud en de schaal met appelflappen op tafel.
    Stoelen bleven leeg(zie foto 10) Na 3 uur werden we ongerust dus Jan op speurtocht en ontdekte dat alles al donker was bij iedereen.
    Was de alcohol of de vermoeidheid al toegeslagen?
    Dus mannen (vrouwen) maar even in training en dan kunnen we jullie volgend jaar mischien weer verwachten!
    groetjes.

    ps de Appelflappen
    waren lekker!

  • 02 Januari 2007 - 18:06

    Anoniempje:

    ik heb hem niet tegen gehouden maar het ziet er allemaal goed uit daar bij jullie Ik geloof dat ik volgend jaar maar kom en manlief maar thuis.
    hihihihihihihihi


  • 03 Januari 2007 - 19:52

    Anoniempje:

    het zal toch niet zo zijn dat er iedere keer een briefje door de brievenbus moet zodat er mensen reageren
    leuke foto"s trouwens met dat vuurwerk

  • 03 Januari 2007 - 20:40

    Jan Oord:

    Berichtje voor anoniempje : Helaas zal dat wel moeten !! Alleen van de redactie zal dit niet weer gebeuren. Het makkelijkste is om je via "Blijf op de hoogte" je E-mailadres op te geven dan krijgt deze automatisch een mail bij nieuwe berichten.

    Groetjes en bedankt voor jou reactie

  • 03 Januari 2007 - 22:34

    Carolien:

    vandaar dat ik deze site ook in de gaten houd
    alias anoniempje

  • 03 Februari 2007 - 18:59

    Liesbeth:

    Hoi allemaal!
    Volgende week vertrek ik naar Zuid Afrika! Ik ga daar afstuderen voor mijn studie ergotherapie die ik volg in Nijmegen. Tot en met 25 mei zullen jullie me 's weekends niet meer langs zien fietsen:)
    Jullie kunnen me volgen op liesbethdevries.waarbenjij.nu

    Groetjes Liesbeth

  • 04 Februari 2007 - 19:15

    Gerben:

    Mits vorig jaar kreeg ik door eigen toedoen een motorcrash: een gebroken enkel en een kapotte motor opgelopen. Mijn enkel is weer heel door een handige chirurg en door die handige buurman van nummer 14 is mijn Suzuki weer gerepareerd. SUPER! Ennuuuu, over die traditie van oud op nieuw: ik vond het ook maar niks maar die anderen hadden het helemaal gehad... zodoende. Volgende keer gáán we er weer
    voor, hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Joure

Traveling in time

Veel kijk- lees- en schrijfplezier.

Recente Reisverslagen:

10 December 2017

December 2017

12 December 2013

Kerst 2015

16 Augustus 2013

Buurbarbecue 2013

02 Januari 2013

Januari 2013

05 Juni 2011

Zomer 2011
Alle woningen

Veel kijk- lees- en schrijfplezier.

Actief sinds 17 Sept. 2006
Verslag gelezen: 55
Totaal aantal bezoekers 14154

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Traveling in time

Landen bezocht: