Buurt "barbecue" maar dan anders - Reisverslag uit Joure, Nederland van Alle woningen Jol - WaarBenJij.nu Buurt "barbecue" maar dan anders - Reisverslag uit Joure, Nederland van Alle woningen Jol - WaarBenJij.nu

Buurt "barbecue" maar dan anders

Door: De Redactie

Blijf op de hoogte en volg Alle woningen

06 September 2008 | Nederland, Joure

Hallo (H)Jol bewoners,

Vrijdag 5 September was het weer zover.
Onze jaarlijkse buurt bijeenkomst georganiseerd door Jol 5,7,14 en 16.
Dit keer dus niet een barbecue maar een
alternatief warm en koud buffet in het kader van "Low Budget" en de dalende koopkracht. De garage met partyaanbouw van Gerrit en Corolien was dit keer de plaats van handeling. Hoewel de weergoden ons niet erg goed gezind waren mocht dat de pret niet drukken omdat er voor een prima "slecht weer" accommodatie was gezorgd. Al met al was het weer een geslaagde en goed verzorgde avond en we willen dan de organisatie bedanken voor deze avond. Ons is verder ter ore gekomen dat er donderdagavond een generale repetitie voor deze avond plaats heeft gevonden, waar zoals boze tongen beweren de drank redelijk heeft gevloeid. Aan het eind van de avond is het organisatie voor volgend jaar overgedragen aan Sipke, deze was aanwezig als afgevaardigde van Jol 11,13 en 15. Benieuwd wat we dan weer krijgen.

De Redactie.

Nog even een verzoek, willen de buurtbewoners eens wat vaker een berichtje achterlaten op deze site dan kunnen we ook zien of er belangstelling voor is.

• 06 September 2008 - 18:51

Berber Jol 5:

he buurtjes,
    wij vonden het feesie ook erg geslaagd gister. over vier jaar moeten jullie alleen iets meer eten... hihi.
    leuke foto's buur!!

• 06 September 2008 - 19:15

Carolien:

Ja het was een gezellige avond en de foto's zijn ook geslaagd s'middags hebben we trouwens onder begeleiding van Juf Berber hihi voor de jongste holbewoners bordjes beschilderd met porselein verf ,Dit zijn prachtige bordjes geworden met ajax batman megamindy heerenveen en my little petshop
    op naar volgend jaar maarweer ach en wie weet hebben we de smaak te pakken om ook nog winterfeestje te organiseren lowbudget dan wel hihi o wat is iedereen weer nieuwsgierig!!!!!!!!

• 06 September 2008 - 19:16

Carolien:

trouwens jan ik heet carolien hoor!!!

• 06 September 2008 - 19:26

Anjo:

Nou gezien de foto's was het erg gezellig en lekker, volgende keer ben ik van de partij,
    Ik ben leuk weggeweest, leuk verkocht en toen ik thuiskwam was de afwas gedaan!!!!!!
    Anjo