Kerst 2008 - Reisverslag uit Joure, Nederland van Alle woningen Jol - WaarBenJij.nu Kerst 2008 - Reisverslag uit Joure, Nederland van Alle woningen Jol - WaarBenJij.nu

Kerst 2008

Door: De Redactie

Blijf op de hoogte en volg Alle woningen

11 December 2008 | Nederland, Joure

Beste Buurtbewoners,

De dagen worden korter, de avonden en nachten des te langer. Tijd voor wat licht in de duisternis. Sinds zaterdag 6 December staan ze er weer, twee prachtige kerstbomen met verlichting.
Zondag 14 December om 17.00 uur hadden we een nieuwe winter activiteit "Koek en Sopie" met Snert, Warme chocolademelk en Roggebrood met spek. Het wat een zeer geslaagd initiatief, en voor de kinderen was er iets lekkers. Organisatie bedankt het was erg leuk. Foto's van deze activiteit staan nu op de site.

Let op !!! In de Jouster Courant van deze week staat een verhaaltje met foto !!!

Wij wensen iedereen alvast
Prettige Kerstdagen en een
Voorspoedig 2009

• 11 December 2008 - 20:33

André:

Schitterend! Ben er stil van...

• 16 December 2008 - 23:50

Femke:

Wat een gezelligheid, moet maar snel richting joure!!!

• 17 December 2008 - 18:15

Tino En Jolanda:

Waarop een koude zondagavond bleek dat we weer even met z'n allen waren.
    Met gewoon lekker eten.
    Bedankt voor deze eenvoudige doch voedzame maaltijd in uitstekend gezelschap.

• 17 December 2008 - 22:16

Carolien:

helaas is onze comp zo goed beveiligd dat ik niet eens meer berichten mag verzenden naar de jol site al drie keer mislukt
    hoop dat ik er nu doorheen kom
    leuk hoor en het staat in de jouster Jan!!!!!!! hellemaal super

• 19 December 2008 - 21:12

Ikke Van Nummer 9:

Inderdaad, die koek, snert en sopie was harstikke leuk. We waren er ook bijna allemaal. Het was weer eens wat anders. Organisatie, bedankt!

• 19 December 2008 - 21:26

Âlsjiersnachtstrúner:

Wat is't wer gesellig op è buurt mei twa fan dy joekels fan krystbeamen. En dan moat de kryst nog begjinne! Iederien alfêst tige goeie dagen tawinske. Dan efkes oer oansteande aldjiersnacht: it is wer de bedoeling om mei een oantal misken bij een pear Jol-bewenners oan te gean foar een nijjierswinsk mei een hapke en een drankje en een grapke. Ik ha heart dat er ek al eenoanmelding is fan bûten de Jol. Dan kin fansels, mar it moat net te gek wurde. Èn: der wurd ferwachte dat diegene die't san persoan meinimt, der te alle tidings ferantwurdelijk foar is.
    Litte wij der een gesellige nacht fan meitsje. Ûnder it krystbeanôfbrekken binne der wer farske oaljebollen beskikber op it bekende adres, as't meisit fansels. Safier earst mar wer, dat sadwaende. GdV.

• 29 December 2008 - 21:37

Feestvierder:

moeilijk hoor als er mensen van buiten af komen maar ja de ervaring is ook dat er huizen blijven zitten met hapjes en drankjes doordat er niemand langskwam de heren waren moe of niet fit de komende dagen maar goed slapen en rustig aan misschien dat allebezoekjes dan afgerond kunnen worden en iedereen weer terugkijkt op een fantastisch nieuw begin van het nieuwe jaar

• 03 Januari 2009 - 23:44

Feestvierder:

het was gezellig voor het eerst met de mannen op stap gelijk mopperen in de ochtend want ja de kids waren hun gewone klokje aan het draaien maar we lagen nog maar net !!!!!gaaaaaaap gaaaaaaap maar helaas tijd om op te staan na 4 uurtjes slaap
    wie weet tot volgend jaar

• 04 Januari 2009 - 10:32

GdV:

Nei it fjurwurk en nijjierstútsjen nog even de buurt op. Je bêlânje dan op nû. 9, 7 en bij Oord, fansels. De rest is al yn djippe rêst. Bij it lêste adres gauw efkes it besiik der útwerke en dan kin it nog let wurde. Jan hat wat nostalgie kocht, een LP fan Lou Reed en der wurd musiek fan Timo draait. Tige gesellig.
    PS. kinnen jim(Oord) it adres fan Femke efkes op dizze site sette mei wèr't se hinne giet ensf.?

• 04 Januari 2009 - 11:00

Fam. Oord:

Femke is vannacht zonder problemen en met bagage aangekomen in Mexico en is nu bij haar vriend (tijdverschil Mexico 7 uur vroeger) Zie verder de komende maanden op: femkeoord.waarbenjij.nu