Zomer 2009 - Reisverslag uit Joure, Nederland van Alle woningen Jol - WaarBenJij.nu Zomer 2009 - Reisverslag uit Joure, Nederland van Alle woningen Jol - WaarBenJij.nu

Zomer 2009

Door: De Redactie

Blijf op de hoogte en volg Alle woningen

28 Juli 2009 | Nederland, Joure

Hallo Jol bewoners,

Maar even een klein nieuw stukje met zomerfoto's op onze jolsite.
Allereerst willen we Peter en Berber feliciteren met de geboorte van hun zoon Melle.
De vakanties zijn aangebroken en sommigen zijn inmiddels zelfs al weer thuis, de verhalen zullen we straks wel eens te horen krijgen.
Zoals gezegd even een paar nieuwe foto's aangezien de kerstfoto's nu wel een beetje beginnen te vervelen.

Groetjes van de Redactie

• 30 Juli 2009 - 07:30

Tino En Jolanda:

Het is toch een pracht straatje. Maar het wordt weer eens tijd voor Barbeque foto's.

• 13 December 2009 - 11:23

Fem:

Hoi Heit,

Ik dacht ik kijk weer eens even op de site die ik een lange tijd vergeten ben. En dan, zie ik die zomer foto's waar ik haast niet naar kan kijken van jaloezie.....eerst straks maar lekker kerst en oud&nieuw, wat ook leuk is, en dan mag het niet snel genoeg weer lente zijn. Alvast iedereen prettige kerst en gelukkig nieuwjaar!

Groetjes Femke